torsdag 6. februar 2014

Strikking



På samling i kunst og håndverk hadde vi strikking. Vi fikk noen oppgaver som skulle jobbes med der og en oppgave vi skal fullføre hjemme. 

Her er oppgaveteksten vi fikk til første oppgave:
Arbeidsmåte: Strikkeøving.
Legg opp 20 m på rp nr. 3,5. Strikk 5 cm. rillestrikk. ,5 cm glattstrikk,( rett på retta, vrang på vranga). 5. cm perlestrikk, (1 r. 1 vr. Skiftevis over kvarandre.) 5.cm vrangbord (2 r. 2. vr.)deretter 2 cm glattstrikk,  1. holrad; (strikk 2. m. 1. kast, 2mr. saman…osv.) .Auke m. ved å ta ei ekstra maske mellom kvar maske. Du vil få dobbelt så mange masker på pinnen, strikk glattstrikk 3 cm. som vil gi ein rysjekant Lag ei ny holrad. Strikk  3 cm . Fell annankvar maske . Fell av arbeidet. 

Jeg har tatt bilde av prøvelappen min og satt navn på de ulike måtene


Oppgaven vi skal gjøre hjemme er å designe og strikke ei lue. Her er oppgaveteksten vi fikk:

Oppgåve: Lue på toppen! 
Du skal designe og strikke ei lue til deg sjølv eller andre. Lua skal ha to eller fleire fargar og  relieffmønster. Hent inspirasjon til mønster ved å studere produkta som er tilgjengelege i klasserommet. Teikn av mønster, og lag dine eigne komposisjonar ved å bestemme fargar og samansetjing av border/flater.  Lag 2 – 3 fargeskisser. Lag utprøving av garntype og fargar. 

Jeg har begynt å lage noen prøvelapper og funnet ut hvilke farger jeg vil bruke, men siden det er en oppgave jeg skal levere kommer det bilder og beskrivelser på lua seinere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar